Nocowanie.pl z nową kampanią

Niezdecydowane rysie, żabka szukająca basenu czy lis sprytnie wypatrujący co lepszych ofert – ruszyła kampania „Idzie lato z Nocowanie.pl". Przy wsparciu animowanych bohaterów, sympatycznych zwierzątek wygenerowanych przez AI, akcja ma zmieniać podejście Polaków do planowania letniego wypoczynku.

rt 2024 05 581832

Celem kampanii „Idzie lato z Nocowanie.pl”, która potrwa do końca czerwca, jest zachęcenie turystów do wcześniejszej rezerwacji noclegów na wakacje i pokazanie, w jaki sposób można skorzystać z szerszej oferty dostępnych możliwości. Głównie w Polsce, ale również w Chorwacji, tak popularnej wśród polskich urlopowiczów. Wykorzystująca storytelling, kampania nie tylko promuje nowe podejście do rezerwacji, ale też pomaga wyszukać atrakcyjne oferty noclegowe w malowniczych zakątkach Polski, odczarowując utrwalane przez ostatnie lata negatywne stereotypy dotyczące wypoczynku w kraju.

Opowieść o perypetiach sympatycznych zwierzaków – niedźwiedzi, jeży, borsuków czy ośmiornicy – nie tylko uatrakcyjnia sam proces rezerwacji, ale także ułatwia wyobrażenie sobie i zaplanowanie idealnego urlopu. Animowani bohaterowie rezerwują noclegi, ale również biorą udział w całym procesie planowania wyjazdu – od wyboru kierunku po potwierdzenie pobytu. Dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania w serwisie Nocowanie.pl i przy wsparciu bohaterów kampanii użytkownicy mogą filtrować oferty noclegów pod kątem swoich potrzeb bez względu na to, czy wakacje planuje duża rodzina, para ceniąca wygodę czy singiel poszukujący aktywnych form wypoczynku.


– Kampania jest ukierunkowana na budowanie świadomości marki w tym najważniejszym dla branży okresie, jakim jest czas przed wysokim sezonem, została stworzona wewnętrznie, przez dział marketingu Nocowanie.pl, bez wsparcia agencji zewnętrznych – mówi Marta Lamberska, brand manager Nocowanie.pl. Realizowana będzie w internecie – w kanałach własnych Nocowanie. pl oraz w największych portalach horyzontalnych i informacyjnych, takich jak wp.pl, onet.pl, interia.pl, dziennik.pl, gazeta.pl, radiozet.pl, rmf24.pl, se.pl czy tvn.pl


Wydanie: 5/2024, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail