„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”

Najnowsza kampania „Tak jak lubisz. Bezpośrednio” w kreatywny sposób promuje ideę rezerwacji bezpośrednich. Ma pokazać, że rezerwacja noclegów bezpośrednio w hotelach przynosi wiele korzyści zarówno hotelarzom, jak i turystom.

rt 2024 05 387668

Rezerwacje bezpośrednie, czyli takie, których dokonujemy na stronie hotelu lub poprzez kontakt telefoniczny czy mailowy, są tematem kampanii firmy Profitroom „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”. Zawiera ona w sobie elementy edukacyjne – pokazujące, czym jest direct booking i z jakimi korzyściami dla podróżujących się wiąże. Jej celem jest zmiana nawyków rezerwacyjnych gości hotelowych.

– Wielu turystów podczas dokonywania rezerwacji noclegów nie ma świadomości korzyści wynikających z rezerwacji bezpośrednich. Głównym powodem jest pośpiech i brak weryfikacji ofert w kilku źródłach, w tym przede wszystkim na stronach WWW hoteli. Rezerwowanie w popularnych portalach pośredniczących czy biurach podróży często jest po prostu mniej opłacalne. Obecnie 37,31 proc. gości w Polsce dokonuje rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Rok do roku obserwujemy wzrost tej liczby, co sugeruje, że rośnie także świadomość idei direct bookingu – zaznacza Arkadiusz Czerwiński, rzecznik prasowy Profitroomu. Przekaz w kampanii skoncentrowany jest na spełnianiu specjalnych życzeń osób rezerwujących pobyt bezpośrednio na stronach hoteli, co stanowi jedną z zalet direct bookingu.

– Wśród nadrzędnych korzyści, o których należy pamiętać, jest oczywiście fakt, że oferty na stronach hoteli są nie tylko bardziej atrakcyjne cenowo, ale również posiadają rozbudowane i spersonalizowane pakiety usług, niedostępne u pośredników, czy różne benefity wynikające z bezpośredniego kontaktu z hotelem. Zależy nam na tym, żeby ludzie zdawali sobie sprawę z szerokiej gamy korzyści, jakie daje im rezerwacja bezpośrednia – dodaje Arkadiusz Czerwiński. Twarzą kampanii została aktorka filmowa i teatralna Ilona Ostrowska, znana m.in. z roli w serialu „Ranczo”. Na potrzeby kampanii nakręcono spot promocyjny utrzymany w nieszablonowej stylistyce i stworzono specjalną landing page. Zaplanowano komunikację w mediach społecznościowych, w tym konkurs z nagrodami w postaci voucherów pobytowych do wybranych hoteli. Kampania „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” potrwa do września. W akcję zaangażowały się zarówno organizacje reprezentujące branżę, jak i same hotele, których wizytówki można znaleźć na stronie www.rezerwujbezposrednio.pl. Partnerami akcji są: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Polskie Hotele Niezależne.


Wydanie: 5/2024, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail