Spot Wrocławia z prestiżową nagrodą

26 czerwca ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji US International Award, znanej również jako US International Film and Video Festival. Wrocławski spot promocyjny „Wrocław Miasto Przygody” zdobył w nim prestiżową nagrodę, a stolica Dolnego Śląska znalazła się w gronie międzynarodowych laureatów.

rt 2024 06 53206

„Wrocław Miasto Przygody” to spot promocyjny przygotowany przez Wydział Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego Wrocławia, na podstawie którego od ubiegłego roku, we współpracy z Wrocławską Organizacją Turystyczną, realizowana jest kampania turystyczna miasta. Materiał, zrealizowany w formie zwiastuna filmu przygodowego, nawiązuje do stylistyki serii o Indianie Jonesie. Film czerpie z wrocławskiej legendy o zaginionym skarbie Piotra Włostowica i opactwie ołbińskim. W materiale widzimy zdjęcia m.in. z wrocławskiego zoo, Narodowego Forum Muzyki czy Rynku. W spocie występują utalentowani aktorzy młodego pokolenia – Marianna Zydek i Piotr Nerlewski oraz legenda polskiego kina, Daniel Olbrychski. Producentem filmu jest Grupa MagicLine, a reżyserem Michał Zieliński. Radosław Michalski, dyrektor Departamentu Marki Miasta, powiedział:

– Otrzymanie tej prestiżowej nagrody to ogromne wyróżnienie i dowód uznania dla naszego zespołu. Wrocław jest miastem pełnym kultury, historii i niezwykłych miejsc, a kampania „Wrocław Miasto Przygody” pokazuje to w sposób atrakcyjny i inspirujący. Jesteśmy dumni, że nasze starania zostały docenione na arenie międzynarodowej.


Wydanie: 6/2024, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail