Kampania Rankomatu

Multiporównywarka rankomat.pl rusza z letnią kampanią marketingową, w której skupia się na korzyściach wynikających z posiadania ubezpieczenia podróżnego podczas urlopu za granicą. Rankomat.pl wchodzi w letni sezon wakacyjny z nową kampanią promującą ubezpieczenia turystyczne.

rt 2024 06 319314

Multiporównywarka skupia się na kluczowej wartości, jaką zapewnia polisa podróżna – możliwości spokojnego wypoczynku podczas zagranicznego urlopu bez konieczności pokrywania z własnej kieszeni kosztów leczenia choroby, nieszczęśliwego wypadku czy innego niespodziewanego zdarzenia. Z badania wykonanego na zlecenie rankomat.pl wynika, że to właśnie spokój i możliwość relaksu są tym, czego najbardziej poszukujemy, udając się na wakacje. Aż 47 proc. ankietowanych wskazało na tę odpowiedź.

Spot reklamowy rankomat.pl przedstawia rodzinę wybierającą kierunek letniego urlopu. Jej uwagę przykuwają takie popularne miejsca jak Chorwacja czy inne kraje basenu Morza Śródziemnego. Bohaterowie zwracają uwagę na możliwe zagrożenia, jakie mogą spotkać ich podczas urlopu – złamana noga czy konieczność wizyty z dzieckiem u stomatologa. Hubert Urbański przypomina, że wystarczy kupić polisę podróżną, by cieszyć się spokojem ducha na wakacjach i nie martwić się potencjalnie wysokimi kosztami leczenia. W przypadku złamania nogi na Wyspach Kanaryjskich może to być nawet 250 tys. zł.


Wydanie: 6/2024, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail