Grupa eSky integruje sprzedaż oferty Finnair – największej linii lotniczej w Finlandii – w technologii NDC 21.3 „Direct Connect”.
System dystrybucji opracowany przez Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych daje klientom eSky pełny, błyskawiczny dostęp do portfolio produktowego Finnair, obejmującego wszystkie taryfy, opcje bagażu, wyżywienia i innych usług dodatkowych. Bezpośrednie połączenie kanałów sprzedaży z linią lotniczą oparte na innowacyjnym standardzie NDC 21.3 „Direct Connect” (New Distribution Capability) wyparło dominujący przez lata w branży lotniczej model GDS (Global Distribution System), który bazuje na pośrednim dostępie do produktu przewoźników.
Grupa eSky i Finnair sfinalizowały proces przejścia w czerwcu 2024 r. Dzięki wdrożeniu NDC 21.3 klienci eSky w ponad 50 krajach mogą w łatwy i intuicyjny sposób wyszukiwać i rezerwować loty Finnair, planując swoją podróż z wykorzystaniem wszystkich oferowanych opcji. Zaktualizowany system zapewnia również lepsze zarządzanie i prezentowanie oferty fińskiego przewoźnika w serwisach eSky. Dostępność tzw. rodzin taryf (fare families), czyli usług wliczonych w cenę, takich jak limit bagażu, możliwość zmiany daty lotu lub zwrot biletu, a także innych produktów nordyckiej linii lotniczej ułatwia porównywanie dostępnych opcji i wybór optymalnego rozwiązania.
Współpraca Grupy eSky i Finnair nabiera coraz większego znaczenia w kontekście rosnącej obecności skandynawskiej firmy na polskim rynku lotniczym. W kwietniu 2024 r. ta regularna linia lotnicza uruchomiła bowiem nowe połączenie z Wrocławia (siedem lotów tygodniowo), uzupełniając dotychczasową siatkę połączeń z Warszawy, Krakowa i Gdańska, gdzie wykonuje – odpowiednio – 24, 19 i 10 rejsów w ciągu tygodnia.