Grupa eSky integruje ofertę Finnair w modelu NDC 21.3

Grupa eSky integruje sprzedaż oferty Finnair – największej linii lotniczej w Finlandii – w technologii NDC 21.3 „Direct Connect”.

rt 2024 06 751615System dystrybucji opracowany przez Międzynarodowe Zrzeszenie Przewoźników Powietrznych daje klientom eSky pełny, błyskawiczny dostęp do portfolio produktowego Finnair, obejmującego wszystkie taryfy, opcje bagażu, wyżywienia i innych usług dodatkowych. Bezpośrednie połączenie kanałów sprzedaży z linią lotniczą oparte na innowacyjnym standardzie NDC 21.3 „Direct Connect” (New Distribution Capability) wyparło dominujący przez lata w branży lotniczej model GDS (Global Distribution System), który bazuje na pośrednim dostępie do produktu przewoźników.

Grupa eSky i Finnair sfinalizowały proces przejścia w czerwcu 2024 r. Dzięki wdrożeniu NDC 21.3 klienci eSky w ponad 50 krajach mogą w łatwy i intuicyjny sposób wyszukiwać i rezerwować loty Finnair, planując swoją podróż z wykorzystaniem wszystkich oferowanych opcji. Zaktualizowany system zapewnia również lepsze zarządzanie i prezentowanie oferty fińskiego przewoźnika w serwisach eSky. Dostępność tzw. rodzin taryf (fare families), czyli usług wliczonych w cenę, takich jak limit bagażu, możliwość zmiany daty lotu lub zwrot biletu, a także innych produktów nordyckiej linii lotniczej ułatwia porównywanie dostępnych opcji i wybór optymalnego rozwiązania.

Współpraca Grupy eSky i Finnair nabiera coraz większego znaczenia w kontekście rosnącej obecności skandynawskiej firmy na polskim rynku lotniczym. W kwietniu 2024 r. ta regularna linia lotnicza uruchomiła bowiem nowe połączenie z Wrocławia (siedem lotów tygodniowo), uzupełniając dotychczasową siatkę połączeń z Warszawy, Krakowa i Gdańska, gdzie wykonuje – odpowiednio – 24, 19 i 10 rejsów w ciągu tygodnia.


Wydanie: 6/2024, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail