Air France-KLM i SAS z codeshare i interline

Air France-KLM i SAS ogłosiły podpisanie umów codeshare i interline, dzięki którym ich klienci zyskają szerszy wybór tras w Europie. Umowy, które obejmują także wzajemne korzyści dla uczestników programów lojalnościowych, wejdą w życie 1 września 2024 r., kiedy to SAS oficjalnie przystąpi do sojuszu SkyTeam.

Air France-KLM jest członkiem i założycielem tego sojuszu. Umowa codeshare obejmie wiele tras europejskich w siatce Air France-KLM oraz SAS. Klienci Air France i KLM zyskają łatwiejszy dostęp do 33 miast w Europie Północnej, dokąd będą mogli polecieć z przesiadką na lotniskach bazowych SAS: w Kopenhadze, Oslo i Sztokholmie. Natomiast pasażerowie z biletami SAS będą mogli podróżować na 33 dodatkowych trasach na terenie całej Europy na pokładach Air France i KLM z przesiadką na lotniskach Charlesa de Gaulle'a w Paryżu i Schiphol w Amsterdamie.

Ponadto w najbliższej przyszłości do umowy zostaną dołączone kierunki międzykontynentalne, co stworzy jeszcze szersze możliwości podróży. Dzięki wspomnianym umowom od 1 września br. członkowie programów lojalnościowych Flying Blue (należący do Air France i KLM) i EuroBonus (należący do SAS) będą mogli gromadzić i wydawać mile/punkty za korzystanie z lotów partnera. Po przystąpieniu SAS do sojuszu Sky Team uprawnieni członkowie programu EuroBonus będą również mogli korzystać z przysługujących im usług, w tym z dostępu do saloników lotniskowych SkyTeam oraz z priorytetowych stanowisk i przejść na lotniskach SkyPriority. Air France i KLM obecnie oferuje do 200 lotów tygodniowo między swoimi hubami lotniskowymi – w Paryżu (CDG) i Amsterdamie (Schiphol) – a węzłami przesiadkowymi SAS w Kopenhadze, Oslo i Sztokholmie. Z kolei SAS ze swoich hubów obsługuje do 44 lotów tygodniowo na CDG oraz 65 na Schiphol.


Wydanie: 7/2024, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail