Sopot zaprasza turystów po sezonie

Sopot rozpoczyna kampanię promocyjną zachęcającą turystów z Polski i zagranicy do odwiedzania miasta poza tzw. wysokim sezonem. Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Widzimy się w Sopocie…” i jego rozwinięcie o różne aktywności i atrakcje, np.:  „na kawie”, „jesienią”, „na luzie”, „z przyjaciółmi”.

rt 2024 11 380587

Hasła te mają pokazać różnorodne możliwości spędzenia wolnego czasu w Sopocie i przekonać turystów do skorzystania z szerokiej oferty kulturalno-sportowej i bogatego zaplecza gastronomiczno-hotelowego, którym dysponuje miasto. Spacery w lesie i brzegiem morza, wizyty w urokliwych kawiarniach i restauracjach, zabiegi SPA, morsowanie, lodowisko i narty biegowe – to tylko niektóre jesienno-zimowe atrakcje. W ramach kampanii na stronie https://visit.sopot.pl/ utworzono specjalne zakładki w języku polskim i angielskim, w których znajdziemy informacje o atrakcjach i pomysłach na spędzenie w Sopocie jesienno-zimowego czasu. Materiały promocyjne w ramach kampanii „Widzimy się w Sopocie” pojawią się na wiatach przystankowych, a także w prasie i internecie. Będą też spoty radiowe oraz reklamy i artykuły w portalach i prasie o zasięgu ogólnopolskim.

Grafiki z anglojęzyczną wersją hasła „See you in Sopot” będą wyświetlane na lotnisku w Gdańsku- Rębiechowie, a także na promach Polferries i Stena Line kursujących do Skandynawii. Kampania będzie też miała odsłony w innych polskich miastach, np. w Zakopanem i Krakowie. Na potrzeby kampanii zrealizowano sesję zdjęciową. Jej bohaterowie: rodzina z dziećmi, seniorzy, przyjaciółki, a także para pokolenia milenialsów, są przedstawieni naturalnie, podczas różnych aktywności, jak: jazda na rowerze, pobyt w saunie czy spacer brzegiem morza. Tło zdjęć stanowią sopockie przestrzenie, m.in. wybrane instytucje kultury. Druga część sesji będzie realizowana już w zimowej aurze. Śnieżne kadry przydadzą się m.in. do promocji aktywnego wypoczynku w Sopocie: morsowania, zimowych rejsów katamaranem, nart biegowych i jazdy na łyżwach na jedynym w Polsce lodowisku z widokiem na morze. Kampania „Widzimy się w Sopocie” potrwa do końca marca 2025 roku


Wydanie: 11/2024, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail