polska

Nowa kampania Travelist.pl

2023-06-15

Travelist.pl ruszył z telewizyjną kampanią promocyjną pod hasłem „Mamy Twój pomysł na wakacje”. Zasięgowe działania marki – podobnie jak w poprzednich sezonach – obejmują m.in. reklamy telewizyjne, digital marketing czy działania PR. Serwis rezerwacyjny przygotował z tej okazji także specjalne akcje promocyjne, zachęcając Polaków do wakacyjnych podróży zarówno w kraju, jak i za granicę.

 Travelist1

Travelist.pl to portal rezerwacyjny, który w tym roku obchodzi jubileusz 10-lecia. Marka, wchodząca w skład międzynarodowej grupy Secret Escapes, już od 2013 r. oferuje klientom szukającym komfortu atrakcyjne cenowo pakiety hotelowe. Jest to możliwe dzięki zespołowi ekspertów, którzy dokonują selekcji obiektów i sprawdzają każdy z nich, aby następnie negocjować udogodnienia oraz najkorzystniejsze na rynku stawki.

„Mamy Twój pomysł na wakacje” to – podobnie jak w ubiegłym roku – hasło przewodnie kampanii 360°, której celem jest spełnienie marzeń Polaków o upragnionym, komfortowym wypoczynku w korzystnej cenie.

- Najnowsze badania pokazują, że Polacy bardzo silnie odczuwają potrzebę odpoczynku i zmiany otoczenia, nawet pomimo inflacji. Możemy jednak zauważyć jeszcze większą niż dotychczas uważność przy wyborze ofert. Kluczową rolę odgrywa nie tyle sama cena, ile jej stosunek do zakresu oraz jakości oferowanej usługi. Szczególnie w przypadku hoteli 4- i 5-gwiazdkowych, jakie w większości dostępne są na Travelist.pl. Naszą kampanią chcemy przypomnieć Polakom, że odpowiadamy na ich indywidualne potrzeby. Wybieramy dla nich tylko obiekty najwyższej jakości, w których negocjujemy atrakcyjne pakiety oraz najlepsze na rynku ceny. Dzięki temu dajemy im gwarancję udanego wypoczynku – mówi Agata Szulc, CEO w Travelist.pl.

Wakacyjnej kampanii marki Travelist.pl tradycyjnie już towarzyszą także specjalne akcje rabatowe. Aktualnie kupujący mogą skorzystać z promocji „Dzieci jadą gratis”. W jej ramach dzieci w wieku nawet do 12 lat mogą jechać wraz z rodzicami na wyczekiwany urlop bez dodatkowych opłat. Oferta jest ograniczona czasowo. Można z niej skorzystać w dziesiątkach obiektów z całej Polski oraz m.in. z Chorwacji, Czarnogóry, Włoch czy Słowacji.

Spoty od 12 czerwca są emitowane w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Za kreację spotów odpowiada agencja FMCgo, za zakup mediów ValueMedia, za działania digital SalesTube, natomiast PR poprowadzi po raz kolejny agencja Publicon.


Polecamy

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail