W dniu 12 lutego spółka PHH Hotele wstąpiła w poczet Polskiej Izby Turystyki. Oficjalne przekazanie certyfikatu członkostwa odbyło się w Renaissance Warsaw Airport Hotel z udziałem prezesa PHH, Gheorghe Mariana Cristescu oraz prezesa PIT, Pawła Niewiadomskiego.
W ramach współpracy reprezentacja interesów PHH Hotele jako członka PIT daje możliwość aktywnego uczestnictwa w procesach decyzyjnych dotyczących branży turystycznej. Wspólnie z innymi członkami PIT reprezentuje interesy branży wobec administracji państwowej, wpływając na kształtowanie polityki turystycznej. Partnerstwo z Polską Izbą Turystyki z pewnością przyczyni się do wzmocnienia pozycji na rynku turystycznym i umożliwi skuteczniejsze działania na rzecz rozwoju
i ochrony interesów firmy oraz całej branży turystycznej w Polsce.
– Bycie partnerem największej ogólnopolskiej organizacji reprezentującej interesy branży turystycznej to ogromne wyróżnienie i ważnykrok dla naszej firmy.Jestem przekonany, że członkostwo w tej organizacji przyczyni się do wzmocnienia pozycji branży turystycznej w Polsce i skutecznego działania na rzecz jej rozwoju i ochrony naszych wspólnych interesów – podkreślił Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.
– Cieszymy się z pozyskania tak ważnego partnera z segmentu hotelarskiego jakim jest Polski Holding Hotelowy. Od lat z przyjemnością obserwujemy rozwój spółki i doceniamy zaangażowanie jej prezesa w kształtowanie rynku turystycznego w Polsce. PHH działa zarówno w segmencie wyjazdów wypoczynkowych jak i biznesowych, dzięki czemu ma pełen obraz potrzeb dzisiejszego podróżnego z kraju i zagranicy. Ta eksperckość jest nie do przecenienia w świecie, w którym najważniejszą walutą są wiedza i umiejętność przewidywania trendów – mówi Paweł Niewiadomski, prezes Polskiej Izby Turystyki.
– Integracja branży, zrozumienie jej potrzeb i umiejętne ich łączenie to cele, które są dla Polskiej Izby Turystyki priorytetowe. Cieszy fakt, że te dążenia dostrzegają kolejni przedsiębiorcy, którzy, wstępując w nasze szeregi, chcą się jeszcze bardziej zaangażować w kształtowanie przyszłości branży – dodaje Piotr Henicz, wiceprezes Polskiej Izby Turystyki.