polska

ALLinTOO w Łodzi za nami

2024-11-21

W dniach 29–30 października 2024 r. w gościnnych progach Hotelu Ambasador Premium w Łodzi odbyła się VI edycja Międzynarodowego Workshopu Turystycznego ALLinTOO.

MB1

 

fot: Asia Wiśniewska Fotografie 

 

Wydarzenie otworzyli ze strony organizatorów Michał Domański – właściciel magazynu „All Inclusive” i marki ALL Events & PR, Zuzanna Sprycha – prezeska Turystycznej Organizacji Otwartej (TOO), Tomasz Koralewski, prezes zarządu Łódzkiej Organizacji Turystycznej, a także Indrė Šlyžiūtė, Inbound Markets Manager, Lithuania Travel National Tourism Development Agency. Krajem Partnerskim tej edycji ALLinTOO była Litwa z 10 wystawcami, a Miastem Partnerskim, goszczącym Uczestników – Łódź (Łódzka Organizacja Turystyczna).

W VI ALLinTOO wzięło udział 60 wystawców z całego świata oraz 100 kupujących z Polski, Czech, Węgier i Włoch, którzy spotkali się przy stolikach, aby oddać się intensywnym rozmowom biznesowym i omówić przyszłe współprace. ALLinTOO jeszcze nigdy nie był tak kolorowy i kosmopolityczny! Odwiedzili nas wystawcy m.in. z: Japonii, Malediwów, Brazylii, Republiki Dominikańskiej, Jamajki, Meksyku, Aruby, Peru, Kuby, Kostaryki, Afryki Południowej i Wschodniej, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Maroka, Jordanii, Gruzji, Syrii, Armenii, Iranu, Uzbekistanu, Kazachstanu, Kirgistanu, Tadżykistanu, Turkmenistanu, Turcji, Niemiec, Litwy, Finlandii, Szwecji, Austrii, Włoch, Hiszpanii, Chorwacji, Bułgarii, Węgier, Słowacji, Polski i nie tylko!

Jednymi ze sponsorów ALLinTOO była firma TOP Touristik, należąca do pierwszych polskich touroperatorów specjalizujących się w dynamicznym pakietowaniu, a także marka XOXO WiFi, oferująca korzystne opcje połączenia z internetem niemalże na całym świecie!

Ale ALLinTOO to nie tylko biznes. U nas ciężko pracuje się w ciągu pierwszego dnia i super bawi się wieczorem oraz drugiego dnia. Po kolacji wśród uczestników rozlosowano aż ponad 50 nagród! Główną nagrodę ufundowało biuro Best of Costa Rica DMC – 9-dniowy pobyt dla 2 osób w Kostaryce! Ale nawet te osoby, które nie miały szczęścia w losowaniu, nie wracały do domu z pustymi rękami. Każdy kupujący otrzymał torbę powitalną z logiem ALLinTOO, a w niej znajdował się śmieszny kubek „Łódź you LOVE coffee” i folder o Łodzi, tuba z personalizowaną kawą „Mieszanka Łódzka”, prosto z palarni w Siedlcach, oraz magazyn „All Inclusive”, a także drobne gadżety. Poza tym na wszystkich czekały też torby pełne prezentów, które przygotowali wystawcy z Litwy.

Po losowaniu wszyscy ruszyli na parkiet. Partnerami imprezy byli Grand Tokaj z Węgier oraz Małokarpacki Szlak Winny ze Słowacji. Przemiłe przedstawicielki tych dwóch cenionych marek winiarskich dbały o to, aby gościom podczas wieczornej imprezy nie zaschło w gardle…

Drugi dzień ALLinTOO rozpoczął się zabawą typu gra terenowa, podczas której cofnęliśmy się w czasie do początku XX w., żeby poznać realia życia codziennego dawnej, wielokulturowej łódzkiej klasy robotniczej…

Kolejna, już VII edycji ALLinTOO – według planów odbędzie się w marcu 2025 r. w Katowicach.

 


Polecamy

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail