W dniu 15.01.2025 został uroczyście otwarty salon firmowy Sun & Fun Holidays w CH Atrium Promenada w Warszawie. Touroperator planuje rozwój własnej sieci sprzedaży i zapowiada uruchomienie kolejnych punktów na mapie Polski jeszcze w tym roku.
Salon sprzedaży Sun & Fun Holidays w Atrium Promenada jest pierwszym punktem touroperatora w galerii handlowej i trzecim własnym - po salonach w Katowicach (przy ulicy Opolskiej) i w Warszawie (przy ulicy Pruszkowskiej). Jeszcze na początku roku biuro podroży planuje otwarcie kolejnego salonu w CH Focus Park w Rybniku. Docelowo w ciągu trzech, czterech lat ma ich powstać około 20 - wszystkie w galeriach handlowych, w których biuro podróży nie ma swoich agentów. W związku z rozwojem sieci własnej do zespołu Sun & Fun Holidays dołączył Piotr Kupczyk, który jako dyrektor ds. rozwoju biznesu będzie odpowiedzialny za kolejne otwarcia.
- Cieszymy się, że będziemy bliżej klientów w Warszawie, z której oferujemy wyloty do wszystkich naszych kierunków - mówi Semir Hamouda, dyrektor generalny Sun & Fun Holidays. - Otwarcie stacjonarnych salonów sprzedaży jest ważnym etapem rozwoju naszej firmy. Uznaliśmy, że nie zmieniając niczego w naszej polityce z biurami agencyjnymi, chcemy zwiększyć rozpoznawalność marki Sun & Fun Holidays i mocniej zaistnieć w świadomości klientów. - dodaje.
Powstanie pierwszego salonu Sun & Fun Holidays w Atrium Promenada nie jest przypadkowe. Z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Salon sprzedaży biura podróży znajduje się na poziomie 0 i czynny jest od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00 - 21:00. Do nowego punktu touroperator skierował silną ekipę ekspertów. Wakacyjni konsultanci z wieloletnim doświadczeniem służą fachową poradą przy wyborze wakacji i dopilnują wszelkich formalności związanych z wyjazdem. W komfortowym, dużym salonie zajmującym powierzchnię 45 m² klienci zapoznają się z aktualnymi promocjami, poznają ofertę wycieczek i hoteli oraz wybiorą najlepszy wariant ubezpieczenia. Korzystając z portfolio Sun & Fun Holidays zarezerwują urlop w najpopularniejszych wakacyjnych kurortach Egiptu, Tunezji, Grecji, Turcji, Bułgarii, Cypru czy Dubaju. W salonie można kupić także wakacje z oferty biura podróży Grecos Holiday, a w niedługiej przyszłości także Anex Tour i Best Reisen znanych z bogatej oferty do egzotycznych krajów. Z konsultantami Sun & Fun Holidays można kontaktować się również telefonicznie pod numerem: tel. (22) 463 44 55 oraz mailowo: promenada@sunfun.pl.
Na uwagę zasługuje sam projekt salonu, który będzie powtarzany w kolejnych lokalizacjach. Wnętrze zachęca do wejścia idealnie oddając wizję biura Sun & Fun Holidays.
- Zależało nam, aby nasz salon się wyróżniał, był inny niż wszystkie. Chcieliśmy, aby jego wnętrze było ciepłe i przyjazne zarówno dla pracowników, jak i dla klientów, którzy w wygodny sposób i swobodnej atmosferze „przy kawie” będą mogli zaplanować tu swoje wakacje - mówi Semir Hamouda. - Podobnie będą wyglądały kolejne punkty własne w centrach handlowych - dodaje.
Wnętrze salonu sprzedaży Sun & Fun Holidays inspirowane wakacyjnym klimatem łączy delikatność piasku, błękit wody i energetyczny pomarańcz przypominający rozgrzane słońce i cytrusy - nawiązując jednocześnie do logo biura podróży. Wszystko utrzymane jest w kolorach marki: białym, granatowym i pomarańczowym. Stylistyka harmonijnie łączy styl boho z nowoczesnością, tworząc przestrzeń elegancką, unikalną i ponadczasową. Przemyślany podział lokalu zaprasza do środka, oferując poczekalnię oraz trzy stylowe stanowiska do rozmów o wymarzonych wakacjach. Nie zabrakło w nim subtelnego nawiązania do podróży. Charakter biura podkreślają dodatki jak: mapa świata, drogowskaz czy deska surfingowa. Oferty touroperatora eksponowane są w dużej witrynie zarówno na wywieszkach, jak i na multimedialnym ekranie reklamowym. Projekt koncepcyjny i wykonawczy został stworzony przez biuro projektowe Miśkiewicz Design.
Otwarciu salonu Sun & Fun Holidays w CH Atrium Promenada będzie towarzyszyć specjalna akcja promocyjna, które potrwa do końca stycznia 2025. Ze specjalną ulotką w każdym punkcie sprzedaży przy rezerwacji letnich wakacji klienci mogą liczyć m.in. na 200 zł rabat, ubezpieczenie MAX gratis oraz multizmianę rezerwacji i gwarancję niezmienności ceny za jedyne 1 zł/os.