Grupa hotelowa Accor uruchamia nową, ulepszoną platformę Travel Pros Leisure Groups Online, aby ułatwić proces rezerwacji dla klientów biznesowych.
Dzięki dostępowi do ponad 2000 hoteli Accor w ponad 75 krajach, platforma oferuje nowe funkcje oraz większą wydajność, ułatwiając wybór i rezerwację idealnego obiektu na grupowe pobyty. Udoskonalony interfejs, informacje o pobliskich atrakcjach czy integracja z TripAdvisor to tylko niektóre ze zmian.
Nowa platforma Leisure Groups Online obsługuje natychmiastowe rezerwacje dostępne w ponad 1300 hotelach Accor oraz zapytania ofertowe z potwierdzeniem do 24 godzin w ponad 700 obiektach. Dzięki najnowszej technologii API platforma umożliwia natychmiastowe rezerwacje grupowe, zapewniając dostępność hoteli w czasie rzeczywistym dla każdego typu pokoju.
- Ubiegły rok przyniósł przełom w wyjazdach grupowych, co pozostaje jednym z priorytetów Accor na 2025 rok, zwłaszcza w Europie, USA oraz dynamicznie rozwijającym się regionie Azji i Pacyfiku - wyjaśnia Sophie Hulgard, Chief Sales Officer w Accor. – Ze względu na duży potencjał grupowych wyjazdów wypoczynkowych wykorzystanie najnowszych technologii ma kluczowe znaczenie, by usprawnić rezerwacje i inspirować do podróży. Wraz z ponownym uruchomieniem platformy Leisure Groups Online, Accor potwierdza swoją globalną pozycję lidera w branży hotelarskiej, wspierając rozwój turystyki we współpracy z wiodącymi operatorami rynku.
Nowe i ulepszone funkcje dla intuicyjnych rezerwacji
Odnowiona platforma wprowadza kilka ulepszeń mających na celu uproszczenie procesu rezerwacji i zaspokojenie unikalnych potrzeb klientów. Nowe funkcje obejmują m.in.:
- szybki i wydajny proces rezerwacji przy zminimalizowanym czasie oczekiwania oraz płynnej obsłudze;
- ulepszony wybór pokoi z widocznymi opcjami cenowymi dla pokoi jedno-, dwu- i trzyosobowych;
- stała przejrzystość cen na każdym etapie rezerwacji, umożliwiając specjalistom ds. zamówień grupowych podejmowanie świadomych decyzji opartych na indywidualnych potrzebach i dostępnym budżecie;
- integrację z TripAdvisor, która umożliwia przeglądanie recenzji i ofert;
- interaktywną mapę z nowym interfejsem, ułatwiając lokalizację hoteli, pobliskich atrakcji i usług.
Dedykowana podstrona w witrynie all.com spełnia potrzeby różnych grup klientów dokonujących rezerwacji grupowych.
Rozwiązania dla profesjonalistów z branży turystycznej:
- platforma jest dedykowana grupom rezerwującym 8 lub więcej pokoi i pozwala na dostosowanie rezerwacji do wymagań każdej grupy;
- rezerwacje pobytów indywidualnych dla maksymalnie 7 pokoi (maksymalnie 3 pokoje na jedną rezerwację) dla mniejszych grup podróżnych lub pobytów indywidualnych.
- Specjalne stawki STAR dla biur podróży, umożliwiające rezerwację do dwóch pokoi na pobyty indywidualne.
Więcej informacji na stronie: https://travelpros.accor.com/.
Dla klientów podróżujących w celach służbowych i biznesowych platforma oferuje różne rozwiązania dla przedsiębiorstw w Accor Business Travel. Specjaliści ds. spotkań i wydarzeń mogą skorzystać z portalu Meetings & Events do rezerwacji lokali na eventy lub rezerwacji obejmujących ponad 8 pokoi.
Zróżnicowane portfolio marek
Platforma Leisure Groups Online obejmuje wybór ponad 30 marek hotelowych Accor, zaspokajających potrzeby każdego segmentu, od luksusowego po ekonomiczny:
- Luxury: Sofitel Legend, Fairmont, Sofitel, MGallery
- Premium: Pullman, Swissôtel, Mövenpick, Grand Mercure, The Sebel
- Midscale: Novotel, Mercure, TRIBE, Adagio
- Economy: ibis, ibis Styles, Adagio Access, greet, ibis budget
- Lifestyle (Ennismore): 25hours, Mama Shelter