świat

Arabian Travel Market - najpierw tradycyjnie, potem wirtualnie

2021-04-16

Arabian Travel Market odbędzie się w formule tradycyjnej w dniach 16-19 maja. tydzień później (24-26 maja) odbędzie się wirtualna część targów.

AMD

W Dubai World Trade Centre zjawić się mają przedstawiciele branży turystycznej z 62 krajów. Swoją ofertę zaprezentują między innymi: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Arabia ​​Saudyjska, Bahrajn, Niemcy, Cypr, Turcja, Egipt, Jordania, Włochy, Grecja, Indie, Indonezja, Malezja, Korea Południowa, Malediwy, Tajlandia, Meksyk, Filipiny, USA i inne.

Jak zapewniają organizatorzy wszystko odbędzie się w sposób bezpieczny i zgodnie z wytycznymi sanitarnymi. Wprowadzono między innymi większą cyrkulacje powietrza w halach, stacje odkażające i liczne rozwiązania bezdotykowe.

Hasłem tegorocznej imprezy jest „Nowy świt dla podróży i turystyki” i związany jest ze zmianami jakie w tym sektorze spowodowała pandemia Covid-19. Tematy omawiane podczas iprez towarzyszących skupia się między innymi na wprowadzaniu szczepionek, ograniczeniach społecznych i dotyczących podróżowania, a także obecnym stanie i przyszłości branży. Przyjrzy się również pojawiającym się trendom i temu, jak innowacje mogą napędzać ponowny rozwój turystyki.

Kondycja branży turystycznej ma kluczowe znaczenie dla regionu Bliskiego Wschodu. Przed pandemią Światowa Rada ds. Podróży i Turystyki przewidywała, że ​​bezpośredni wkład podróży i turystyki w PKB na Bliskim Wschodzie osiągnie wartość 133,6 mld USD do 2028 r.

Pośród imprez towarzyszących odbędzie się między innymi Travel Forward at ATM, w którym wystąpią prelegenci i światowej klasy eksperci w dziedzinie traveltech, którzy będą prezentować wiodące w branży opinie na temat najnowszych technologii i trendów, które będą kształtować przyszłość branży.

Program konferencji ATM 2021 obejmuje między innymi Hotel Industry Summit oraz fora poświęcone kluczowym rynkom źródłowym, takim jak Arabia Saudyjska, Indie czy Chiny.

Odbędzie się również międzynarodowa konferencja poświęcona turystyce i inwestycjom, a także inne wydarzenia poświęcone relacjom turystycznym pomiędzy państwami Zatoki Perskiej a Izraelem, panel lotniczy i specjalne seminarium mające na celu zachęcenie kobiet do podejmowania kariery w turystyce. Inne wydarzenia w tej samej lokalizacji to Digital Influencer Speed ​​Networking i Buyers 'Club.

Tydzień później odbędzie się ATM Virtual, czyli impreza, która zadebiutowała na początku tego roku po przełożeniu ATM 2020. Zakończyła się ona wielkim sukcesem, przyciągając 12 000 uczestników online ze 140 krajów.


Polecamy

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail