Mauritius Tourism Promotion Authority (MTPA) rozpoczyna w Polsce działalność. Która ma na celu promocję Mauritiusa jako wyjątkowej destynacji turystycznej dla polskich turystów.
Otwarcie w Polsce oddziału Mauritius Tourism Promotion Authority, który zaowocuje intensyfikacją działań promocyjnych w sektorze turystycznym i MICE na polskim rynku. Wizją MTPA Polska jest umocnienie pozycji Mauritiusa jako ekskluzywnej, wszechstronnej destynacji, która doskonale odpowiada na potrzeby zarówno indywidualnych turystów, jak i profesjonalistów z branży spotkań, konferencji oraz wydarzeń korporacyjnych.
Na czele nowego przedstawicielstwa stanie Katarzyna Kajak, obejmując stanowisko Menadżera ds. PR i Marketingu. Z bogatym, dwudziestoletnim doświadczeniem w branży oraz dokładną znajomością specyfiki polskiego rynku i unikalnych atutów Mauritiusa, Pani Kajak jest doskonale przygotowana do roli ambasadora naszej marki.
- Obserwujemy stały wzrost zainteresowania Mauritiusem wśród polskich turystów. Jest to rynek o ogromnym potencjale, którego dynamika i wymagania znamy i rozumiemy. Pełni optymizmu patrzymy w przyszłość, wierząc, że pod kierownictwem Pani Kajak, MTPA Polska osiągnie wyznaczone cele, wzmacniając naszą obecność i tworząc trwałe relacje z partnerami biznesowymi – skomentował Arvind Bundhun, dyrektor MTPA.
- Rozumiem dynamikę polskiego rynku turystycznego oraz unikalne cechy Mauritiusa jako miejsca docelowego. Jestem podekscytowana możliwością współtworzenia strategii, która uczyni Mauritius popularnym wyborem wśród polskich turystów - dodaje Katarzyna Kajak.
MTPA Polska planuje wprowadzenie szeregu kampanii promocyjnych oraz edukacyjnych, jak również aktywną współpracę z lokalnymi partnerami, w tym touroperatorami, liniami lotniczymi i mediami.
O MTPA
Mauritius Tourism Promotion Authority (MTPA) to organizacja parastatalna, założona w 1996 roku. Działa pod egidą Ministerstwa Turystyki i Wypoczynku. Głównym celem organizacji jest promowanie Mauritiusa jako miejsca docelowego na skalę międzynarodową. MTPA prowadzi kampanie reklamowe, uczestniczy w targach turystycznych oraz organizuje we współpracy z lokalną branżą turystyczną kampanie promocyjne i działania zarówno na Mauritiusie, jak i za granicą. Ponadto, MTPA dostarcza turystom informacji o dostępnych udogodnieniach, infrastrukturze i usługach na Mauritiusie. Organizacja podejmuje także wszelkie niezbędne działania w celu promowania współpracy z innymi agencjami turystycznymi, prowadzi badania nad trendami rynkowymi i możliwościami oraz rozpowszechnia takie informacje i inne odpowiednie dane statystyczne na temat Mauritiusa. MTPA doradza również Ministrowi we wszystkich sprawach związanych z promocją turystyki.