Od grudnia 2024 roku, znana na rynku polskim agencja Travel Advance, specjalizująca się w marketingu destynacji, rozpoczęła współpracę z firmą Masarra, DMC mającym swoją siedzibę w Abu Dhabi.
Travel Advance będzie reprezentować Masarra (DMC) w zakresie prezentacji produktu, nawiązywania relacji handlowych, a także innych działań mających na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki wśród polskich operatorów turystyki wyjazdowej – w tym turystyki wypoczynkowej, aktywnej, pobytów rodzinnych, a także wyjazdów MICE. Dalsze plany skupiają się na stałej komunikacji z branżą m.in. poprzez organizację podróży studyjnych, udział w turystycznych warsztatach B2B oraz misjach handlowych.
Masarra wprowadza świeże podejście do zarządzania destynacjami, umożliwiając swoim partnerom wyróżnienie się i zabłyśnięcie w konkurencyjnym krajobrazie, promuje kultowe miejsca i ukryte skarby Abu Dhabi oraz pozostałych emiratów, tworząc wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenia, które są dostarczane przez zespół profesjonalistów z branży i doświadczonych przewodników, łączących tradycję z innowacją i doskonałością.
Abu Dhabi, stolica Zjednoczonych Emiratów Arabskich, do tej pory zwykle traktowana była jako cel jednodniowych wycieczek z innych emiratów. Obecność firmy Masarra na rynku polski, czeskim i rumuńskim ma zmienić to podejście. Jednym z celów firmy jest wzmocnienie pozycji Abu Dhabi jako nowego wiodącego kierunku wakacyjnego i celu podróży biznesowych.
Oferta Abu Dhabi jest bardzo szeroka i zróżnicowana: niezwykłe obiekty takie jak np. Wielki Meczet Szejka Zayeda, niesamowity Qasr al Watan, ikoniczny hotel Emirates Palace, Yas Island z torem F1, parki rozrywki Ferrari World, Warner Bros, park wodny Yas Waterworld, czy przepiękne hotele m. in. na Sadiyaat Island sąsiadujące z Sadiyaat Cultural District z Muzeum Szejka Zyeda, Louvre Abu Dhabi i Guggenheim Museum (otwarcie planowane na 2025) stanowią o wysokiej atrakcyjności emiratu. W Abu Dhabi odbywają się również koncerty gwiazd światowego formatu, wyścigi F1, światowe wydarzenia sportowe (m.in. gale UFC, mecze koszykówki z udziałem drużyn z NBA) etc.
Abu Dhabi posiada także unikalne walory przyrodnicze: lasy namorzynowe pośród których można spotkać różne gatunki zwierząt, zieloną oazę emiratu, czyli miasto Al Ain z plantacjami daktyli, Liwa wraz z otaczającymi ją olbrzymimi wydmami, na których co roku odbywa się rajd Abu Dhabi Desert Challenge.
Baza hotelowa Abu Dhabi to ponad 230 obiektów oferujących standardy odpowiadające wszystkim grupom podróżnych.
Dużym ułatwieniem dla turystów i biznesu z Polski są bezpośrednie połączenia lotnicze z Polski do Abu Dhabi: obecnie z Krakowa i Katowic oferowane przez linię Wizz Air oraz planowane od czerwca nowe połączenia z Warszawy, które będą obsługiwane przez linię lotniczą Etihad z siedzibą w Abu Dhabi.
Travel Advance jako oficjalny przedstawiciel Masarra w Polsce, Czechach i Rumunii, pozostaje do dyspozycji polskiej branży turystycznej, by wspierać planowanie i realizację projektów w tym dynamicznie rozwijającym się regionie.